אל"מ במיל' איציק: "הייתי מצפה לפעילות מהירה יותר"

    מהדורת הבוקר No Comments on אל"מ במיל' איציק: "הייתי מצפה לפעילות מהירה יותר"

    אל"מ במיל' רונן איציק, בביקורת על צה"ל אצל דוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "ציפיתי ש-4 האוגדות בעזה יפעלו יותר מהר. למה חיכו כמה שבועות עד לתחילת הפעולה הקרקעית? למה לא התחילו מיד בחאן יונס? במלחמות קודמות התחלנו לנוע תוך יממות"

    צילום: הביטחוניסטים
    16:58
    13.05.24
    מנחם טוקר No Comments on המציל חוזר לזוועות: "הצלנו לפחות שישים אנשים ממוות בטוח"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אל״מ במיל׳ רונן איציק התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת דוד חכם ואמר: "כל עוד החיזבאללה יושב על הגבול שלנו ומחזיק בארסנל של מעל 100,000 טילים ורקטות שמכוונים לעברינו לא יהיה פתרון אחר מלבד פעולה צבאית. שום פתרון מדיני או דיפלומטי לא יעזור. החיזבאללה תלוי לחלוטין באיראן. איראן שולטת בו מרחוק כנשק מקומי נגד ישראל. חייבים לפרק את המשוואה הזו".

    על הלחימה ברצועת עזה: "אני הייתי מצפה מ-4 אוגדות שפועלות במרחב שיבצעו את הפעולות יותר מהר. למה היינו צריכים לחכות כמה שבועות עד לתחילת הפעולה הקרקעית? במלחמות קודמות התחלנו לנוע תוך יממות. הלחימה בצפון הרצועה השיגה פגיעה מסוימת באויב אבל לא הגשנו נכסים אסטרטגיים. למה לא התחלנו מייד בחאן יונס?".

    לדבריו: "אם האמריקאים רוצים שנסיים מהר שיתנו לנו לפעול בלי מגבלות. גם בחומת מגן היו לנו הרבה היתקלויות מול האמריקאים. הצד השני מרוויח בינתיים את הזמן".

    האזינו



    0 תגובות